lørdag den 3. september 2011

I'm back

Har ikke lavet noget på bloggen i alt for lang tid, men mit hoved har været tomt.....
det skal være slut nu! det slog mig pludseligt, hvor meget jeg savner nogle  flotte accessories, og nu har jeg søgt til på internettet.

Image 1 of ASOS Knitted Turban
nu kommer vinteren snart, og jeg mangler noget til hovedet

Image 1 of ASOS Basic Short Funnel Snood
Wauw !

Image 1 of ASOS Blue Coloured Crepe Feel Turban with Vintage Detail
Smuk farve
Image 1 of ASOS Modern Armour Cuff Bracelet
Image 1 of ASOS Fine Chain Toe Post Anklet with Feather Detail


Arm cuff
Image 1 of ASOS Skinny Chain Crown Head Band

Har ikke kunne finde sådan en i dk, hvis i ved hvor man kan finde den, så sig endelig til.

MARIA BLACK ESTHER CHAIN RING GOLD LARGE
ringe fra Stig p

Jeg leder også efter en stor halskæde, men har ikke helt fundet noget endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar