søndag den 24. juli 2011

Regnfuld dag

Tilbage fra sommerhus, som var dejligt, og blev nydt meget. Blåvand, som byen hed, og hvor jeg tilbragte min 5 dage med godt selvskab, er en lille hyggelig by, meget tæt på Vesterhavet. Har desværre ingen billeder fra turen, måske kan de skaffes.

På en regnfuld dag som i dag, har jeg tilbragt min tid på vesterbro, til Fashion Blogger Sale, med veninden Sofie. Der var super meget fedt tøj, men af en eller anden underlig grund, fik jeg aldrig noget med hjem, øv.

Efter Vesterbro turen, tog jeg hjem til søster og fik lavet mig lækker mad, mums.

det skal lige sige, at jeg har fået lavet mig lidt flere ringe, og fundet mig et par sko, som jeg vil eje, den dag jeg bliver rig.


                                                                   Nørrbro i regnvejret

                                                             urban outfitters til 950 kr.
            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar