fredag den 5. august 2011

Fashion week 1. dag

Mit første Fashion Week i københavn, er en spændende og inspirrende oplevelse. På dag 1 blev det til tre shows - Trash Couture, Stine Ladefoged og Gaia Brandt, hvilket jeg synes er en god start. alle dagens oplevelser og shows blev delt og tilbragt med Sara. Lidt  beskriveler og billeder fra alle tre shows.




Trash Couture var et fantastisk modeshow, udover flot tøj, var der fede danse og moves.















Stine Ladefoged var jeg ikke super imponeret over, det var lidt nogle design man havde set før, men det var en god oplevelse.








Gaia Brandt var også et super fedt show, det var meget af tøjet, jeg kunne forholde mig til og faktisk se mig selv gå med.







                                                      Kan rigtig godt lide kraverne på tøjet





mine billeder er desværre ikke i super kvalitet, men arbejder på at finde et bedre kamera.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar