torsdag den 14. juli 2011

Kreativ

Efter lang tid uden oplader til mit kamera,har jeg endelig  fundet det.
Udover jeg nyder min sommerfeire med venner og familie, har jeg fået lavet mig nogle ringe, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad for nogle jeg  kan lide. inspirationen kommer fra min søsters ringe fra Stig P, som jeg forguder, da de er vildt fede.

                                                                       ringe fra Stig P

Hjemmelavet ringe. har ikke tænk mig at have dem alle på samtidigt, det var bare lige for at vise jer dem alle.

udover mine ringe, har jeg været et smut, i Måløvs lokale genbrug med veninden Sofie. Jeg fandt ikke super meget, men det blev til en nederdel, som skal sys ind og lægges op. Faldt også over et gammelt ur til 10 kr.



20 kr.



                                                                              10 kr.

                    så var der lige den kuffert, jeg aldrig fik lagt ud på bloggen pga manglende oplader.


                                                          fra lopperen i Farum til 24 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar